Wintercoursing 2019, aansluitend Algemene Ledenvergadering (ALV)

De Wintercoursing is terug!!

Omdat we van onze Voorjaarscoursing een nationale wedstrijd gemaakt hebben, is de nostalgische Wintercoursing weer het eerste evenement dat we houden in 2019.

Zoals altijd is de Wintercoursing een mooie onderbreking van de winterstop. Even lekker met je coursingvrienden en alle honden bij elkaar, genieten van een kop lekkere warme chocolademelk en de honden het gevoel geven dat de echte seizoensstart niet meer ver weg is.

De Wintercoursing vindt plaats op 26 januari 2019 op het Ronostrand in Een. De coursing start om 10.00 uur met een aftrap in het restaurant van het Ronostrand, vanaf 9.00 uur is het restauarant geopend. Adresgegevens van het Ronostrand kun je hier vinden.

Online inschrijven kan hier.

Je kunt je hond zelf naar wens indelen. Geef op het inschrijfformulier in het veld 'Indeling/Opmerkingen' aan tegen wie je je hond wil laten lopen of dat hij of zij alleen loopt. Ook eventuele licentielopen kunnen in dit veld aangegeven worden. Wanneer je inschrijft voor 19 januari, kunnen we al je gegevens nog opnemen in het programmaboekje.

De Wintercoursing is een besloten clubactiviteit, alleen leden van de WvCNL kunnen deelnemen. Wanneer je nog geen lid bent, maar wel wilt deelnemen, vraag dan meteen het lidmaatschap met dit formulier aan.

De inschrijfkosten zijn 5 euro voor de eerste hond, 3 euro voor elke volgende hond van dezelfde eigenaar.

Vanwege het verwachte grote aantal inschrijvingen worden 2 parcoursen uitgezet, zodat alle honden kunnen coursen. De coursing eindigt wanneer alle voor de tweede omloopingeschreven honden gelopen hebben, of wanneer de invallende avond coursen onmogelijk maakt.

Voor de Wintercoursing zijn we afhankelijk van de weersomstandigheden. Als de weers- of terreingesteldheid verantwoord coursen niet toelaat wordt de coursing geannuleerd.

Overnachten
Overnachten is mogelijk op het Ronostrand. Het door ons afgesproken tarief is €17,10 per nacht (inclusief toeristenbelasting en WiFi). Geef het eventuele overnachten ook op het inschrijfformulier aan.

Licenties verlengen
Leden die de WvCNL als thuisvereniging hebben, kunnen bij de Wintercoursing hun licenties laten verlengen
voor 2019. Denk aan de voorwaarden voor verlenging. Zie voor meer info het “Voor leden” gedeelte op de website

Algemene Ledenvergadering (ALV)
Aansluitend op de Wintercoursing houden we onze Algemene Ledenvergadering in het restaurant van het Ronostrand. Alle leden zijn van harte uitgenodigd om de ALV bij te wonen. De agenda is inmiddels per e-mail verstuurd aan de leden, alle vergaderstukken zijn hier te vinden (wel eerst inloggen)

Tot ziens op de Wintercoursing!!